Despre Office Depot România
Centrul European de Servicii Financiare (Shared Service Center, SSC) oferă suport pentru operaţiunile financiare ale companiei Office Depot la nivel pan-european. Localizat în Iulius Business Center, Office Depot Shared Service Center reunește peste 400 de angajați, oferind suport în 6 limbi diferite pentru operaţiunile din 12 ţări europene.
Centrul din Cluj este primul de acest fel pe care Office Depot l-a deschis la nivel mondial şi este, deocamdată, singurul birou pe care compania îl deţine în România. Deși 80% din activitățile noastre sunt în continuare în sfera financiară, ne-am extins treptat aria de operațiuni, astfel că activitățile desfășurate în prezent pot fi descrise în linii mari în felul următor:
1. Activități financiare
Contabilitate Furnizori (Accounts Payable)
Rolul departamentului Contabilitate Furnizori este să menţină reputaţia companiei în relaţia cu furnizorii. Principalele sarcini ale acestui department sunt să înregistreze şi să aprobe facturile de la furnizorii noştri, să proceseze plăţile şi să gestioneze relaţiile cu aceştia.
Contabilitate Clienţi (Accounts Receivable)
Acest department controlează riscul prin auditarea conturilor noi, procesează comenzile aflate în aşteptare, stabileşte şi monitorizează limita de creditare a clienţilor şi, de asemenea, colectează şi alocă banii sosiţi pe conturile de creanţe.
Contabilitate Generală (General Ledger)
Echipa de Contabilitate Generală face legătura dintre departamentele locale de Contabilitate Furnizori, Contabilitate Clienți (Aplicație Numerar, Credit și Colectare) și echipele de contabilitate din țările pentru care lucrăm și este responsabilă pentru serviciile de reconciliere inter-companii, mijloace fixe, reconcilieri bancare, raportare și alte servicii contabile.
2. Suport pentru operațiunile de vânzări
Servicii de gestiune de date (Data Management Services)
Departamentul nostru de DMS are grijă de crearea și actualizarea conturilor clienților din divizia de vânzări Contracte din Marea Britanie, Benelux și Franța.
3. Operațiuni de comerț electronic și marketing
Master Data Management
Rolul departamentului MDM este să creeze și să mențină produsele comercializate în toate sistemele interne, de la a crea indicatorul unic de produs, la a face produsul vizibil către client, pe website-uri și în cataloage. Noi asigurăm integritatea datelor și conformitatea proceselor pentru fiecare țară în care compania Office Depot este prezentă.
eSupport Web
Acest departament oferă servicii și sprijin care îi ajută pe clienți să beneficieze la maxim de soluțiile noastre de comerț electronic. Ne angajăm să răspundem clienților și să le rezolvăm problemele la timp și într-o manieră profesionistă.
4. Servicii Clienți
Introducerea comenzilor (Data Order Entry)
Această echipă are grijă de toate comenzile primite prin fax de la clienții – companii mici, mijlocii și mari – din regiunea DACH (Germania, Austria și Elveția).
Centrul European de Contact (European Contact Center)
Misiunea echipei care gestionează operațiunile Centrului European de Contact este să sprijine procesele din diferite divizii de afaceri din diverse țări prin tehnologia și infrastructura aflate în uz. Aceasta presupune ingineria proceselor de afaceri, configurarea sistemelor, managementul incidentelor tehnice pe bază de standarde de răspuns (SLA) privind diferitele software-uri oferite ca servicii (SaaS), management și suport pentru proiecte, precum și gestiunea frecventelor cereri de modificare venite de la clienții interni și externi.
5. Alte operațiuni
Cu timpul, în Centrul nostru de Servicii am deschis câteva poziţii pan-europene, în domenii precum analiza financiară, îmbunătăţirea proceselor de afaceri, management de proiect, suport juridic, analiza resursele umane. Pentru a oferi suport acestor departamente operaţionale, avem o echipă formată din departamentele de Resurse Umane, Financiar, Administrativ şi IT.
La Office Depot, avem grijă de oameni. Centrul nostru din Cluj este un loc de muncă dinamic, ce oferă angajaţilor oportunităţi de dezvoltare a carierei, programe de teambuilding şi planuri extensive de training. De asemenea, organizăm evenimente sociale şi le oferim angajaţilor numeroase ocazii de implicare în acţiuni de responsabilitate socială. Află mai multe despre noi parcurgând şi alte secţiuni ale site-ului nostru!