Campania lunii iunie 2009: Delicatese, Dinamism şi Donaţii!
Cele două campanii de strângere de fonduri şi cadouri au depăşit cu mult atât aşteptările Consiliului de Caritate, cât şi ale beneficiarilor, ducând la consolidarea relaţiilor cu partenerul principal, United Way România. Cum a fost posibil? Talentele şi abilităţile unice ale membrilor Consiliului şi ale angajaţilor SSC, ideile extrem de creative şi implicarea activă în campanie au transformat evenimentele de caritate în adevarate ocazii de creştere şi dezvoltare personală, teambuildinguri şi evenimente sociale.
Astfel a decurs întreaga campanie a lunii iunie 2009, care a fost compusă din “Sweet Hours Food Fair” (atât de bine primit, încât a fost repetat două săptămâni mai târziu sub numele “Great Tastes of Office Depot – Just Cook It!”), un eveniment în care angajaţii SSC au gătit pentru colegii lor felurite delicatese, în schimbul unor donaţii; apoi “Charity Football Cup” – campionat de fotbal în care organizatorii au reuşit să implice şi alte companii din Cluj; “Charity Karaoke Party” – un mod inedit de a strânge fonduri şi totodată o ocazie perfectă de socializare şi distracţie; şi, nu în ultimul rând, “Stop and Buy Art Fair” – eveniment la care au fost expuse şi destinate vânzării obiecte de artă şi artizanat donate integral sau parţial de artişti, bijuterii donate de angajaţi şi fotografii cu teme specifice făcute de aceştia. Donaţiile au fost încurajate şi în afara evenimentelor principale, şi au fost răsplătite pe măsură, în special prin organizarea de tombole pentru donatori.
0 comentarii on Campania lunii iunie 2009: Delicatese, Dinamism şi Donaţii!
Tell us what do you think.
Nu sunt comentarii la acest articol