Skip to content

Despre Office Depot România

Centrul European de Servicii Financiare (Shared Service Center, SSC) s-a deschis în Cluj în august 2007, cu scopul de a oferi suport pentru operaţiunile financiare ale Office Depot la nivel pan-european. Din iunie 2008, suntem locaţi în Iulius Business Center, una dintre cele mai noi şi mai moderne clădiri de birouri din oraş. Echipa noastră este formată din peste 500 de angajaţi, organizaţi în 40 de echipe, care oferă suport în 6 limbi diferite pentru operaţiunile din 11 ţări: Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Spania, Italia, Germania, Austria, Elveţia, Belgia, Olanda şi Luxemburg. Centrul din Cluj este primul de acest fel pe care Office Depot l-a deschis la nivel mondial şi este, deocamdată, singurul birou pe care compania îl deţine în România.

Deși 80% din activitățile noastre sunt în continuare în sfera financiară, Centrul nostru de Servicii și-a extins treptat aria de operațiuni, astfel că activitățile desfășurate în prezent pot fi descrise în linii mari în felul următor:

 

1. Activități financiare

Contabilitate Furnizori (Accounts Payable)

Rolul departamentului Contabilitate Furnizori este să menţină reputaţia companiei în relaţia cu furnizorii. Principalele sarcini ale acestui department sunt să înregistreze şi să aprobe facturile de la furnizorii noştri, să proceseze plăţile şi să gestioneze relaţiile cu aceştia.

Contabilitate Clienţi (Accounts Receivable)

Acest department controlează riscul prin auditarea conturilor noi, procesează comenzile aflate în aşteptare, stabileşte şi monitorizează limita de creditare a clienţilor şi, de asemenea, colectează şi alocă banii sosiţi pe conturile de creanţe.

Contabilitate Generală (General Ledger)

Echipa de Contabilitate Generală face legătura dintre departamentele locale de Contabilitate Furnizori, Contabilitate Clienți (Aplicație Numerar, Credit și Colectare) și echipele de contabilitate din țările pentru care lucrăm și este responsabilă pentru serviciile de reconciliere inter-companii, mijloace fixe, reconcilieri bancare, raportare și alte servicii contabile.

 

2. Suport pentru operațiunile de vânzări

Servicii de gestiune de date (Data Management Services)

Departamentul nostru de DMS are grijă de crearea și actualizarea conturilor clienților din divizia de vânzări Contracte din Marea Britanie, Benelux și Franța.

 

3. Operațiuni de comerț electronic și marketing

Master Data Management

Rolul departamentului MDM este să creeze și să mențină produsele comercializate în toate sistemele interne, de la a crea indicatorul unic de produs, la a face produsul vizibil către client, pe website-uri și în cataloage. Noi asigurăm integritatea datelor și conformitatea proceselor pentru fiecare țară în care compania Office Depot este prezentă.

eSupport Web

Acest departament oferă servicii și sprijin care îi ajută pe clienți să beneficieze la maxim de soluțiile noastre de comerț electronic. Ne angajăm să răspundem clienților și să le rezolvăm problemele la timp și într-o manieră profesionistă.

 

4. Servicii Clienți

Introducerea comenzilor (Data Order Entry)

Această echipă are grijă de toate comenzile primite prin fax de la clienții – companii mici, mijlocii și mari – din regiunea DACH (Germania, Austria și Elveția).

Centrul European de Contact (European Contact Center)

Misiunea echipei care gestionează operațiunile Centrului European de Contact este să sprijine procesele din diferite divizii de afaceri din diverse țări prin tehnologia și infrastructura aflate în uz. Aceasta presupune ingineria proceselor de afaceri, configurarea sistemelor, managementul incidentelor tehnice pe bază de standarde de răspuns (SLA) privind diferitele software-uri oferite ca servicii (SaaS), management și suport pentru proiecte, precum și gestiunea frecventelor cereri de modificare venite de la clienții interni și externi.

 

5. Alte operațiuni

Cu timpul, în Centrul nostru de Servicii am deschis câteva poziţii pan-europene, în domenii precum analiza financiară, îmbunătăţirea proceselor de afaceri, management de proiect, suport juridic, analiza resursele umane. Pentru a oferi suport acestor departamente operaţionale, avem o echipă formată din departamentele de Resurse Umane, Financiar, Administrativ şi IT.

 

La Office Depot, avem grijă de oameni. Centrul nostru din Cluj este un loc de muncă dinamic, ce oferă angajaţilor oportunităţi de dezvoltare a carierei, programe de teambuilding şi planuri de training extensive. De asemenea, organizăm evenimente sociale şi le oferim angajaţilor numeroase ocazii de implicare în acţiuni de responsabilitate socială corporativă. Află mai multe despre noi parcurgând şi alte secţiuni ale site-ului nostru!