Skip to content

Dezvoltarea talentelor

talent-development-2

Prioritatea Office Depot este aceea de a atrage, dezvolta şi fideliza persoanele talentate care dau dovadă că pot satisface cerinţele de business prezente şi viitoare. De aceea, ne asigurăm că angajaţilor talentaţi le oferim oportunităţi şi perspective valoroase care îi ajută în dezvoltarea carierei.

Evoluţia profesională şi personală poate lua multe forme, iar în Office Depot SSC optăm pentru o abordare mixtă privind învăţarea şi dezvoltarea. Iată câteva metode:

  • Programe formale
  • Training la locul de muncă
  • Coaching
  • E-learning
  • Mentorat alături de un manager
  • Plan de rotaţie a job-urilor
  • Proiecte
  • Toastmasters – club de vorbit în public şi de leadership
  • Studiu şi reflecţie individuale

Pentru toţi managerii noştri identificarea şi dezvoltarea angajaţilor talentaţi, găsirea persoanelor care le vor fi succesori şi estimarea momentului când aceştia vor fi pregătiţi pentru o poziţie de nivel superior sunt îndatoriri importante.

Identificarea talentelor începe prin a lua în calcul procesul de evaluare a performanţelor. Managerii calibrează performanţa şi potenţialul fiecărui angajat în comparaţie cu colegii de pe acelaşi nivel din companie, iar rezultatul evaluării este folosit pentru a crea un plan de dezvoltare individual axat pe reducerea decalajului de competenţe faţă de următorul pas în cariera angajatului.

Dacă cineva este pregătit pentru pasul următor, dar nu există în momentul respectiv o poziţie corespunzătoare disponibilă, va fi încurajat să ia roluri adiţionale, să conducă proiecte, să fie parte dintr-o echipă care creează ceva nou sau derulează o activitate nouă, să devină vector de transformare sau specialist în rezolvarea de probleme. Unora dinte talente li se va oferi şansa de a avea un alt rol, pentru a-şi lărgi aria de competenţe şi pentru a dobândi un simţ aprofundat al proceselor de business.

Pe măsură ce un angajat talentat avansează în organizaţie, concomitent cresc sfera, complexitatea şi profunzimea cunoştinţelor necesare pentru îndeplinirea cu succes a noului rol. Îndrumarea talentelor spre a face faţă provocarilor la nivelul următor înseamnă crearea unui program mai specific, particularizat în funcţie de exigenţele de competenţă respective. De aceea, noi am creat 3 programe de dezvoltare unice pentru toate nivelurile din organizaţie:

  • Programul “Păşeşte spre nivelul următor”
  • Academia de Leadership
  • Programul de Excelenţă în Leadership

Aceste programe anuale se concentrează pe dezvoltarea, cultivarea şi fidelizarea angajaţilor cu potenţial de creştere, care au abilităţile şi atitudinea potrivite pentru a atinge obiectivele de business, asigurîndu-le oportunităţi de învăţare experienţială legată de situaţii profesionale cheie.