Skip to content

Brand Ambassador – Ileana Popovici (Episodul 10)

By HR | | 0

Suntem încântaţi să vă prezentăm următorul nostru Brand Ambassador care este cunoscută ca fiind Trainer-ul nostru cu bomboane. Ileana, o personalitate jovială, crede că obstacolele pe care le-a avut pe drumul ei profesional au ajutat-o să crească în persoana pe care este acum. Mai multe detalii despre parcursul ei în Office Depot găseşti mai jos.

1. Spune-ne mai multe despre tine la nivel personal.

Îmi place să cred despre mine că sunt inteligentă şi nu sunt întotdeauna o persoană predictibilă; îmi place să râd şi să fiu lângă oameni care mă fac să râd. Aşadar, acesta este descrierea mea care nu este relaţionată cu serviciul dar se aplică şi la serviciu. Sunt mereu bine dispusă, rar supărată sau tristă. Desigur, sunt zile când plouă dar e necesar să vezi partea pozitivă în tot ceea ce faci şi ce vezi în jurul tău. E necesar să te bucuri de fiecare lucru mărunt – chiar şi cumpărăturile în supermarket mă fac fericită. Sunt foarte atentă la ceea ce mănânc. E un plan personal pe care îl implementez de 2 luni: am un plan de nutriţie, fac sport de 5 ori pe săptămână şi am un trainer personal. Sunt acele lucruri la care nu m-am gândit acum câţiva ani. Nu eram conştientă de ceea ce mâncam şi eram inconsistentă la orarul dintre mese sau la felul mâncării. Aşa că a fost o schimbare în viaţa mea. Am acum 3 mese pe zi şi 2 snack-uri. Pur şi simplu acest lucru a venit asemeni unui click şi mi-am zis că dacă nu fac asta în momentul acesta, nu o voi mai face.

2. Spune-ne despre rolul tău în cadrul Office Depot.

Ceea ce fac acum este să-mi pregătesc cafeaua şi să adaug lapte şi scorţişoară şi asta mă face fericită. Colegii mei au făcut o glumă zilele trecute: au spus că sunt ca şi Nescafe 3 în 1. Sunt Technical Trainer şi specialist pe partea de calitate pentru echipele de Cash Application. În momentul de faţă acest departament are parte de training-uri şi pentru asociaţi le verific munca şi le ofer feedback. Mai specific, mă asigur de sănătatea procesului. Este un rol care te face să realizezi unde sunt problemele, iei pulsul procesului şi atunci când întâmpini o problemă acţionezi asupra ei.

3. Revenind la începutul călătoriei tale în Office Depot, ai putea să ne împărtășești titlul poziției tale de atunci?

Primul meu rol a fost Analist de Proces pentru departamentul de Colectare. Mai specific, vorbeam cu clienţii şi colectam banii pe care îi datorau companiei. A fost un proces dificil la început deoarece eram train-uiţi de colegii din UK. A fost destul de greu pentru mine cu atâta informaţie nouă, în special informaţie tehnică. Pe de altă parte, am fost fascinată de accentul britanic şi faptul că am vorbit cu aşa mulţi clienţi din UK mi-am spus că trebuie să fac ceva şi să le adopt accentul.

4. Ce îți amintești din prima ta zi la Office Depot? Povestește-ne câteva lucruri despre cum era pe atunci.

Prima mea zi la birou a fost atunci când am ajuns cu 30 de minute mai târziu şi am fost ultima care a ajuns acolo. Am crezut că sunt într-un film horror când am văzut strada şi faptul că nu era nicio cladire cu numele Office Depot pe ea. M-am plimbat în jurul clădirilor şi eram pe punctul de a renunţa şi de a merge acasă. Mă gândeam, de asemenea, să sun recruiterul şi să aflu mai multe detalii cu privire la locaţia sediului. Apoi am văzut câţiva oameni în faţa unei clădiri şi am mers să-i întreb. Ei au răspuns: ,, Oh, aici este, urcă scările şi îi vei găsi”. Am mers pe scări, am deschis uşa şi toată lumea se uita la mine. Am îngheţat şi am spus: ,,Salut” . Toata lumea a început să râdă.

Am vorbit de asemenea cu clienţii irlandezi şi am fost aşa uimită de accentul lor şi ţin minte că am întrebat un client să mă ajute la telefon. Apoi după un timp am reuşit să-i înţeleg. După ce ne-am mutat la Iulius Business Center, Office Depot a oferit oportunitatea de a învăţa olandeză deoarece se făcea tranziţia proceselor din Olanda aici. Am fost fascinată de această limbă, am început cursurile şi am aplicat pentru rolul din echipa din Benelux. Prima dată nu am fost acceptată, deoarece nivelul de limbă nu era unde trebuia din moment ce o învăţam doar de două săptămâni. A doua încercare a fost un succes şi am fost transferată la echipa de Cash Application. Imediat după aceea, am fost promovată şi am învăţat procesul foarte bine. M-am familiarizat cu aproape toate procesele şi am reuşit să lucrez cu mulţi oameni cu diferite personalităţi. Spre surpriza mea, persoana care eram acum 10 ani s-a schimbat şi dezvoltat. Am rămas în departamentul de Cash Application o perioadă lungă de timp, apoi am devenit Tehnical Trainer şi Quality Specialist.

5. Care a fost cel mai amuzant moment în rolul curent?

Atunci când ţin training-uri, îmi place să-i surprind pe oamenii care vin la training-uri. Pentru fiecare răspuns pe care-l dau ei primesc o bomboană dar nu le ofer bomboana – ci o arunc şi ei trebuie să o prindă. Oamenii devin foarte entuziaşti în legătură cu asta. Ieri am avut un training şi după prânz, participanţii nu erau atenţi şi nu aveau energie şi când am început să arunc cu bomboane au început să spună: ,,Bomboană, am nevoie de bomboană” şi erau foarte fericiţi. Acela e momentul care îmi place cel mai mult atunci când oamenii se implică în sesiunea de training de la început până la sfârşit. Deci, sunt Trainer-ul cu bomboane. J

6. Care a fost cea mai mare realizare de până acum?

Faptul că am reuşit să învăţ olandeza la nivel intermediar. Nu o mai folosesc doar atunci când merg în vacanţe. Am fost în Olanda şi e destul de greu să-i înţelegi pe oameni. Ei sunt calzi şi gata să te ajute. Ei sunt diferiţi în special atunci când merg cu bicicleta. Am avut un coleg care mergea cu bicicleta 20 km în fiecare zi la birou în Olanda. Sunt nişte oameni uimitori. Foarte rar am văzut maşini acolo. Dar ce e amuzant e că eu nu ştiu să mă dau cu bicicleta. Îmi e frică fiindcă poţi să te răneşti şi trebuie să ai grijă la maşini. Aici, cred că şoferilor nu le pasă tare mult şi bicicliştii nu sunt aşa de mult respectaţi precum sunt în Olanda.

7. Oferă-ne câteva sfaturi referitoare la cum să reuşeşti în carieră.

Întotdeauna numesc acest succes ca fiind oportunităţi de dezvoltare pentru fiecare persoană. Cum să reuşeşti în carieră sună asemeni unui stereotip. Dacă vrei să faci ceva, atunci să-l faci. Dacă simţi că nu vrei să-l faci, atunci nu-l face. Dar trebuie să fii deschis să nu regreţi acţiunea aceea. Regret anumite lucruri pe care nu le-am făcut dar planul meu este să le fac în viitor. Deci, poţi întotdeauna să te adaptezi pentru a schimba cursul vieţii tale. Faptul că am rămas aici nu înseamnă ca sunt blocată aici, ci am reuşit să mă dezvolt şi am văzut oportunitatea atunci când a apărut. Am avut anumite obstacole pe drum dar acestea m-au ajutat să devin persoana care sunt azi.

Întotdeauna văd o oportunitate de dezvoltare oriunde m-aş uita. Chiar şi când mă plimb, nu mă plimb cu faţa în jos,  întotdeauna mă uit la oamenii care trec pe stradă. De exemplu, în fiecarei dimineaţă când vin la birou mă întâlnesc cu o doamnă mai în vârstă care îşi plimbă căţelul şi mă opresc pentru câteva minute şi să îi spun bună ziua chiar dacă nu o ştiu.

8. Care au fost cele mai mari provocări pe care le-ai înfruntat? Cum ai reușit să treci peste ele?

Cred că o provocare, ar fi situaţia de mai devreme: atunci când am crezut că sunt potrivită pentru un rol şi nu am fost acceptată. În schimb, feedback-ul a fost unul constructiv. Am simţit furie la început dar am reuşit să-mi stăpânesc emoţiile. De asemeena, am avut oameni lângă mine care m-au ajutat să mă decid pentru pasul următor. Cred că ar trebui să punem mai mult accentul pe partea pozitivă a fiecărei situaţii. Văd oameni serioşi care uită să zâmbească şi să se bucure de viaţă. Chiar dacă eşti supărat pentru câteva momente, vezi un coleg care face ceva amuzant şi vrei să vezi ce se întâmplă. Deci, sunt lucrurile mici care te fac o persoană pozitivă, fie că are legătură cu munca sau nu.

9. Spune-ne 3 lucuri pentru care iubești OD.

  • Faptul că oamenii sunt aşa deschişi şi diferiţi şi faptul că trebuie să înveţi totul despre ei
  • Îmi place să vin dimineaţa şi să îmi beau cafeaua
  • Să mă distrez cu sarcini constructive, iar când mă simt copleşită de situaţie îmi iau un moment liber să respir

10. Care e motto-ul tău?

De fapt nu am un motto în viaţă. Mă gândeam la asta: Chiar am nevoie de unul? Îmi place să văd oamenii fericiţi şi faptul că pot să-i fac fericiţi sau să zâmbească este o realizare pentru mine. Trebuie să existe şi altceva decât să fii supărat pe o anumită perioadă de timp. Sunt o persoană deschisă. Deci ceea ce vezi este ceea ce vei primi.

0 comentarii on Brand Ambassador – Ileana Popovici (Episodul 10)

Tell us what do you think.

Nu sunt comentarii la acest articol

Add a Comment

Fill in the form and submit.