Skip to content

Brand Ambassador – Alexandra Sandor (Episodul 7)

By HR | | 0

Alexandra Sandor este o colegă dragă nouă şi ne împărtăşeşte 3 lucruri pe care le iubeşte la Office Depot: oamenii, rolul în sine şi efortul constant pentru învăţare şi dezvoltare. Mai jos, vei găsi mai multe detalii despre parcursul ei în Office Depot.

1. Spune-ne mai multe despre tine la nivel personal și despre rolul tău în cadrul Office Depot.

Sunt prietenoasă, încerc să zâmbesc mult şi îmi plac numerele, de aceea lucrez aici. Îmi place să călătoresc cât mai mult posibil. După muncă, încerc să văd un film, să citesc puţin şi să mă plimb.

2. Spune-ne mai multe despre rolul tău în cadrul Office Depot.

Sunt Team Leader în echipa de Cash Application. Mă asigur că totul este realizat la timp, corect şi că oamenii sunt fericiţi în echipă, cu ceea ce fac aici.

3. Revenind la începutul călătoriei tale în Office Depot, ai putea să ne împărtășești titlul poziției tale de atunci?

Am venit în Office Depot ca şi Asistent de Proces pentru UK şi Irlanda. A fost prima regiune care a fost transferată aici. Am încercat să facem zilele să fie cât mai amuzante. Printam de obicei toate documentele pe care le aveam şi imprimantele nu făceau faţă la volumul mare de facturi. Chiar ne-am şi făcut o poză cu imprimanta – arăta ca şi o floare datorită hârtiei.

4. Ce îți amintești din prima ta zi la Office Depot? Povestește-ne câteva lucruri despre cum era pe atunci.

Am venit cu o colegă care locuia în aceeaşi zonă; am mers împreună cu maşina spre muncă şi am mai luat încă un coleg care mergea spre Bld. Muncii. Ştiam câţiva colegi deoarece lucrasem împreună  la o companie anterioară. Am avut training-ul de sănătate în muncă care a ţinut toată ziua. Nu ştiam din ce echipă făceam parte, nu ştiam cine este coordonatorul nostru sau manager. Apoi ne-a fost comunicat programul, echipa şi programul de muncă. Coordonatorii nu erau în România la acel moment deoarece ei încă erau la training-ul de tranziţie din UK. Am început training-ul cu team leaderii din UK.

În departamentul de Cash Application nu aveam contact direct cu clientul şi nu primeam telefoane la birou. Erau două camere în clădirea veche: pe de-o parte se afla echipa de Collection şi cea de Cash Application; pe de cealaltă parte erau cei de la Accounts Payable şi Collection – pe partea de contracte. Deoarece nu aveam telefoane, trebuia să mergem la celelalte birouri şi să interacţionăm mai mult cu oamenii.

5. Care a fost cel mai amuzant moment în rolul curent?

Acum câţiva ani departamentul de Cash Application s-a reorganizat. Am avut o colegă în echipă, era nouă şi eu eram singura cu numele de Alexandra. Ea venise din vacanţă, a venit la mine şi m-a întrebat încet: ,,Ştii cumva cine e Alexandra?’’. M-am uitat la ea şi am răspuns: ,,Eu sunt’’. De asemenea, mai existau momente când venea cineva şi îmi spunea că Google Mail nu funcţiona. Şi întrebam: ,,Ai verificat şi celălalt monitor care e închis?”.

6. Care a fost cea mai mare realizare de până acum?

Cred că cea mai mare realizare a fost să încep să lucrez cu oamenii. Îmi plac numerele, cum am spus înainte, dar coordonarea oamenilor a fost o provocare pentru mine. Să ajung la nivelul de confort în acest rol şi să mă adaptez la fiecare persoană – cred că a fost cea mai mare realizare. Avem o echipă mare de Cash Application, deci nu e aşa uşor şi trebuie să te adaptezi fiecărei personalităţi.

7. Oferă-ne câteva sfaturi referitoare la cum să reuşeşti în carieră.

Cred că e asemeni frazei pe care managerii o spun de obicei: Să faci ceea ce spui. Da, să fii un exemplu pentru ceilalţi, să fii corect şi obiectiv, transparent şi comunicativ, să nu iei lucrurile personal şi să faci lucrurile cum trebuie şi să te implici în ceea ce faci.

8. Care au fost cele mai mari provocări pe care le-ai înfruntat? Cum ai reușit să treci peste ele?

Cred că pentru mine a fost atunci când câteodată nu eram pe aceeaşi lungime de undă cu managerii. Desigur,  sunt probleme tehnice care pot fi rezolvate. Dar în primul rând, spun ceea ce gândesc şi încerc să discut onest despre acea problemă: ce m-a deranjat, cum putem să rezolvăm şi aşa mai departe. Întotdeauna pun accent pe onestitate, pentru că altfel oamenii se frustrează şi nu se simt bine în legătură cu multe lucruri.

9. Spune-ne 3 lucuri pentru care iubești OD.

  • Oamenii cu care lucrez: e un mediu deschis, oamenii sunt încurajaţi să vină cu idei noi şi să se distreze
  • Rolul în sine – îmi plac finanţele şi numerele
  • Îmi place forţa constantă pentru mai multe cunoştinţe şi training – pentru asta e cunoscut OD. Oamenii aici simt că pot învăţa ceva

10. Care e motto-ul tău?

Încerc să mă ghidez după: nu face altora ce ţie nu îţi place. Deci, mă întreb pe mine înainte să acţionez: ,,Mi-ar placea acel lucru?, Aş vrea acele lucuri? , Aş vrea ca oamenii să mă trateze într-un anumit fel sau altfel?”.

 

0 comentarii on Brand Ambassador – Alexandra Sandor (Episodul 7)

Tell us what do you think.

Nu sunt comentarii la acest articol

Add a Comment

Fill in the form and submit.